  • Data: 2013-11-07 19:01:39
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 18:22:04 UTC+1 użytkownik slavo65 napisał:

    > Poważnie sądzisz, że biorę na poważnie "opinie" niektórych tutejszych "fachowców",
    którzy na doładowanie telefonu nie mają, ale nie widzą przeszkód w doradztwie
    zakupowym przy sprzęcie wartym więcej, niż ich roczne zarobki? :)

    > Brałem na poważnie, te "podchwytliwe" pytania, bo jak ktoś konkretny będzie szukał
    na ślepo informacji to przy pomocy google moje linki znajdzie. A przy okazji pośmieje
    się z tego waszego bełkotu, gdzie jedno zdanie zaprzecza drugiemu a z każdego wyłazi
    aż w oczy bije "nie stać mnie, więc dorobię ideologię".

    Myyhyhyhhyhy :)) Tutaj akurat czlowieku co drugi z nas chate za pol banki
    postawil i niejeden przymierza sie do stawiania drugiej :)))

    Widac jednak ze nerwy Ci juz puszczaja skoro nie masz juz checi odpowiadania
    na pytania techniczne. Teraz zrownasz nas z zulami spod budki z piwem
    i sobie pojdziesz, myslac ze trafiles na sfrustrowanych biedakow :))))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.