    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 7 Nov 2013 10:58:34 -0800 (PST)
    <f...@g...com>
    <0...@g...com>
    <l5gf0m$pp9$1@news2.ipartners.pl>
    <c...@g...com>
    <l5glvc$i8c$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Indukcja c.d.
    From: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 19:25:36 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    "fachowców", którzy na doładowanie telefonu nie mają, ale nie widzą przeszkód w
    doradztwie zakupowym przy sprzęcie wartym więcej, niż ich roczne zarobki? :)

    szukał na ślepo informacji to przy pomocy google moje linki znajdzie. A przy okazji
    pośmieje się z tego waszego bełkotu, gdzie jedno zdanie zaprzecza drugiemu a z
    każdego wyłazi aż w oczy bije "nie stać mnie, więc dorobię ideologię".

> [...]
    >
    > jakas uczciwsza prace dorobisz sie czegos wiecej poza kredytem na
    >
    > kawalerke i byc moze bedziesz mogl tu cos madrzejszego napisac jak
    >
    > nabierzesz nieco doswiadczenia przy budowie wlasnego domu (oby). Slowem
    >
    > zostaniesz zaakceptowany prze to elitarne grono posiadaczy czegos wiecej
    >
    > niz wciskajacy nam byle sprzedawcy od wszystkiego.
    >

    > A przy okazji ceniac Twoj profesjonalizm moze mailniemy cos do Twoich
    >
    > pracodawcow o pisowcach i doladowaniach telefonow z ostatniego postu?
    >
    > Pewnie im sie przyda do selekcji kadry, bo cos tym razem im nie wyszlo. :-)

    Rzeczywiście przesadziłem i nie powinienem się tak zachowywać w tak elitarnym kręgu,
    do którego należy m.in. pan Marek z firmy Merx z Nowego Sącza, który w emailu
    wysłanym na priv przekonywał mnie, że nie mam pojęcia co sprzedaję, a robił to przy
    pomocy takich argumentów jak np. "Gówno prawda" lub "Posrasz się a nie pokażesz."