    From: "4CX250" <taunusmtv@poćta.łonet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Instalacja CO
    Date: Thu, 23 Dec 2010 21:54:22 +0100
    <ienr2q$69p$1@news.onet.pl> <ienrr0$r01$1@inews.gazeta.pl>
    <1...@f...googlegroups.com>
    <ienv0k$8ev$1@inews.gazeta.pl>
    <c...@w...googlegroups.com>
    <ieo6p9$emf$1@news.onet.pl>
    <3...@q...googlegroups.com>
    <ieodev$8jd$1@news.onet.pl> <iethrm$3hh$1@news.onet.pl>
    <ietl08$esm$1@news.onet.pl> <iev5ik$tpi$1@news.onet.pl>
    <o...@l...dom> <ievg4l$32r$1@news.onet.pl>
    <6...@w...googlegroups.com>
    <ievpco$4h3$1@news.onet.pl> <o...@l...dom>
    <if06ir$g0f$1@news.onet.pl>

    news:if06ir$g0f$1@news.onet.pl...
    > Przy dobrze zaprojektowanej podłogówce, stojąc boso na podłodze nie
    > możesz odczuwać ciepła podłogi.
    > Jeżeli odczuwasz ciepło to znaczy, ze podłogówka jest spierd......na
    > i jej temperatura jest powyżej 30stC.

    No może nie koniecznie spie...na. Jeżeli podłogówka jest równolegle z
    grzejnikami wystarczy nieraz obniżyć jej temperaturę. Najwyżej
    grzejniki będą musiały nadrobić. U mnie jest taka możliwość dlatego że
    w salonie są dwa grzejniki, a korytarz i otwarta kuchnia na salon i na
    korytarz już mają podłogówkę więc jest to w zasadzie jedno duże
    pomieszczenie.

    > Jeżeli ocieplenie domu jest zbyt słabe, albo pomieszczenia są bardzo
    > wysokie lub duża część podłóg jest zabudowana meblami lub też na
    > podłodze leżą podłogi o sporej izolacyjności i nie da się zapewnić
    > dostarczenia

    Ja uważam że robienie podłogówki pod meblami kuchennymi a zwłaszcza
    pod lodówką i piekarnikiem jest bez sensu.
    Nie dość że nei mas skutecznego grzania ten fragment podłogi to
    jeszcze lodówka nad podłogówką m asporo większe zużycie prądu bo i
    radiator w cieplejszym powietrzu się znajduje a i jeszcze sama lodówka
    szybciej się ociepla. Piekarnik i płyta zamiast pobierać chłodne
    powietrze do chłodzenia elektroniki z nad zimnej podłogi niepotrzebnie
    są przegrzewane. Pozostałe meble w kuchni to tez nie dobrze. To
    wysychający szybciej chleb czy inne produkty oraz szybsze ich psucie
    gdyż bakterie mają lepsze warunki temperaturowe.

    Marek