  • Data: 2014-01-07 19:11:22
    Temat: Re: Instalacja elektryczna - rozwiązania
    Od: Frez <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-01-07 09:43, uzytkownik pisze:

    > Wolno, ale tylko w fabrycznych bruzdach, które były wykonane podczas
    > odlewania płyt.
    Pierwsze słyszę o takiej technologii..

    > Otwór fi 60 nie ma prawie żadnego znaczenia na wytrzymałość takiej
    > płyty, pod warunkiem, ze jest wycięty otwornicą diamentową bez udaru.
    Stary, mieszkasz w domku z kart!??!?

    > Natomiast bruzda 2cm prowadzona wzdłuż całej szerokości płyty poważnie
    > ją osłabia nawet, kiedy jest cięta bruzdownicą, ponieważ nawet cięcie
    > bruzdownicą nie zwalnia
    zwalnia zwalnia- środek wydłubywałem starym śrubokrętem, lub sam wylatywał

    z użycia młotka udarowego, który podczas
    > wykuwania bruzdy powoduje powstawanie wgłębnych pęknięć betonu.
    Gdyby Gierek budował domy z takich płyt, które pękają od przecinaka,
    Polska wyglądałaby jak Warszawa po powstaniu.

    Poza tym
    > jaką masz pewność, że podczas kucia bruzdy nie uszkodzisz prętów
    > zbrojeniowych?
    Bo mają fi 12 lub 14

    > Najważniejsza jest podłoga, żeby była wypoziomowana i obsadzone w pionie
    > futryny oraz okna. Resztę nierówności da się "zgubić" tak, że poza Tobą
    > nikt o nich nie będzie wiedział.
    Wstaw drzwi w krzywą ścianę, albo dosuń komodę do spier...lonej
    ściany.zaraz weżmiesz się za skuwanie i prostowanie