  • Data: 2015-11-04 21:13:55
    Temat: Re: Instalacja elektryczna w domu - rady
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-11-04 16:26, Piotr Wyderski wrote:

    > W praktyce mam WiFi N -> WiFi N ~3MiB/s. WiFi N -> kabelek to ~14MiB/s.
    A jak rodzina się zwali ze swoimi smarkfonami i laptokami to masz pewnie
    i 3 kiB. Albo WiFi zupełnie przestaje działać. ;-)

    > Kabelek -> kabelek 110MiB/s. Radio to się sprawdza przy sterowaniu
    > staruszkami z Torunia, bo do wygodnych transferów danych to już
    > niekoniecznie.
    Transfer swoją drogą, ale jest jeszcze niezawodność. A druciane
    połączenia są zdecydowanie bardziej niezawodnie od bezprzewodowych. Być
    może tego nie "widać" przy ściąganiu pirackich filmów z torrentów, ale
    jeśli np. ktoś sobie dorabia grą w pokera on-line lub na Foreksie to
    większa niezawodność jest jak najbardziej przeliczalna na pieniądze. No
    i pozostaje jeszcze kwestia bezpieczeństwa. Pod WiFi potencjalnie
    łatwiej jest się podpiąć. Jak ktoś "podsłucha" jak ktoś inny ściąga
    pornosy z netu to żaden problem, ale już podpięcie się pod automatykę
    domu/mieszkania może być niebezpieczne.