  • Data: 2015-07-15 14:23:53
    Temat: Re: Instalacja fotowoltaiczna w domu.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:1w97v0xi1vl6e$.iqfqkmubfy9b$.dlg@40tude.net...

    > Sprawdzę sama i Ci podam MOJE. Uwierzysz mnie, czy firmie?
    > :->

    Podejmując decyzję o tym czy wejść w inwestycję czy nie wejść
    potrzebujesz wiarygodnych danych i biorąc te dane od firmy
    która ma być partnerem w tej inwestycji, a właściwie firmy która
    chce na Tobie zarobić ja widziałbym tu konflikt interesów
    i wolałbym dane bardziej wiarygodne, z neutralnego źródła.

    > Jak wyżej - podam swoje kalkulacje, z PRAKTYKI.
    > Czemu, ach, czemu, znam Twoją opowiedź na nie :->

    Nie wiem czy znasz moją odpowiedź... znasz?

    Dla mnie byłoby to trochę już jak musztarda po obiedzie. Kalkulacje
    potrzebne Ci są chyba teraz, bo teraz podejmujesz decyzję tak/nie
    instalować.

    p.s. Jak często masz duże gradobicie w Twojej okolicy?
    Od tego i ceny ubezpieczenia mogłaby zależeć moja decyzja
    instalowania czegoś szklanego na dachu mojego domu...
    http://ksulib.org/digital/exhibits/items/show/215
    http://www.hortidaily.com/article/2745/Europe-After-
    floods,-now-hail-strikes-greenhouses-in-Germany-and-
    Switzerland