  • Data: 2010-08-10 19:29:08
    Temat: Re: Instalacja gazowa - jaki koszt pod??czenia
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    PB pisze:
    wstepna opinia kominiarska - 150
    podobnie (zamówiłem od razu powykonawczą i wytargowałem obie za 170
    > projekt - 400-500
    Projekt, pozwolenie na budowę, dziennik budowy - 1200 (projektant załatwiał wszystko)
    > kierownik budowy - 200
    250
    > wykonawca - 1500,
    Zrobiłem sam, ale pieczątka w dziennik budowy i próba szczelności+ protokół z niej-50
    Zdjęcie gazomierza do próby szczelności-60 zł, ponowne założenie 130
    > rozruch pieca - serwis bezp?atnie
    To samo:-)
    > + oczywi?cie materia?

    > Jaka jest Wasza opinia?
    Jasne,że drogo, ale cóż począć, skoro kończyło się inne szkoły;-))