    Date: Sun, 15 Jul 2012 20:02:45 +0200
    From: Lukasz <w...@b...net.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Integra 64 -strowanie timerami (rolety, światło)

    W dniu 2012-07-15 11:33, Amir pisze:
> [...]
    > a min 10s lub więcej będzie zwarcie to się zamknie, dzięki temu zdalnie
    > sterując mam pewność, ze się otworzy lub zamknie, ale mam problem z
    > ustawieniem na timerach tego automatycznie.
    >
    > aby było dobrze na timerze muszę ustawić czas włączenia timera np
    > 7:00(Brak sekund) i musze ustawić czas wyłączenia timera 7:00:03s (ale
    > niestety jest brak możliwości ustawienia sekund)
    >
    > niestety problem w tym, ze tylko jako jednostka najmniejsza są minuty,
    > i teraz jak to ustawić, aby timer działał tylko 3s co pozwoli mi na
    > otwarcie, a wieczorem ustawić timer załączenia na 10s co pozwoli mi na

    o ile dobrze kojarzę w typie wyjścia 'przełącznik mono' można ustawić
    żeby było sterowane timerem a oprócz tego można mu ustawić czas
    załączenia (teraz pewnie ustawiłeś typ wyjścia 'timer' i załącza się na
    czas timera, nie da się ustawić czasu zadziałania)

    > Podłączyłem światło w salonie do symulacji mieszkańców podczas nieobecności
    > i teraz uzbrajając alarm chciałbym, aby np codziennie o 7:00 otworzyly
    > się rolety o 20 na 2 godziny zaświeciło w salonie kinkiet, a o 22 żeby
    > się zamknęły rolety, a światło zgasiło jak to oprogramować?
    >
    > kinkiet w salonie, ustawilem jako timer 2 i podałem czas załączenia i
    > czas wyłączenia i włącza się mi się i wyłącza
    > wszystko działa fajnie ALE, bez względu na to czy jest uzbrojony
    > alarm czy nie o określonych porach włącza się i wyłącza :), jak zrobić,
    > aby to działało tylko podczas uzbrojenia alarmu?

    tu to chyba musiałbyś zrobić tak: iloczyn logiczny wyjścia typu
    'czuwanie strefy' i 'timer' - dwa powyższe robisz na wirtualnych
    wyjściach (żeby sobie nie zajmować wyjść fizycznych i na fizyczne
    wyjście wyprowadzasz iloczyn - wyjście będzie aktywne tylko gdy obydwa z
    wyjść wirtualnych się aktywują, czyli strefa będzie czuwać i załączy się
    timer)
    Powyższe przetestuj - podaję ci to na sucho i nie wiem czy wszystko
    przewidziałem ;)
    Nie wiem czy robisz to z dloadx czy z palca, jak z palca to kup kabelek,
    chyba koło 30zł kosztuje a przy takich zabawach znacznie upraszcza
    sprawę i łatwiej to debugować :)

    Lukasz