  • Data: 2012-07-16 08:01:58
    Temat: Re: Integra 64 -strowanie timerami (rolety, światło)
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-15 21:41, Amir pisze:

    > o ile dobrze kojarzę w typie wyjścia 'przełącznik mono' można ustawić
    > żeby było sterowane timerem a oprócz tego można mu ustawić czas
    > załączenia (teraz pewnie ustawiłeś typ wyjścia 'timer' i załącza się na
    > czas timera, nie da się ustawić czasu zadziałania)

    > Właśnie, że Typ wyjścia ustawiłem
    > 24. PRZEŁ. MONO
    > W menu sterowanie mam czas na 10s z z temu sterowania mogę odpalic to
    > ręcznie z dowolnym czasem

    w opcjach wyjścia musisz ustawić czas jego zadziałania

    > mam moduł ethm jest i mam tez dloadX ale jakos z klawiatury sie
    > przyzyczailem konfigurowac :)
    > ale moze czas to zmienić

    w dload'zie możesz na bieżąco śledzić stan wejść, wyjść, timerów itp. -
    łatwiej znaleźć przyczynę złego działania

    > tylko przy odpalaniu mam zawsze mieszane uczucia odnosnie tego zrzutu
    > zerknij proszę
    >
    > http://tnij.org/integrasatel
    > sa tabele dwie zmieniono w komputerze ident downloadingu i odczytano z
    > centralki
    >
    > co stanie sie jak dam cofnij zmiany a co jak daję dalej?
    > dajac dalej cos zapisze mi w centralce?

    przy podłączaniu się do zaprogramowanej centralki zawsze daję cofnij
    wszystkie zmiany (bo nie zdarza mi się w domu programu przygotowywać)
    Generalnie (choć jest to nieintuicyjnie opisane) po lewej pojawia ci się
    to co zmieniłeś na komputerze nie będąc podłączonym do centralki, po
    prawej co zmieniłeś w centralce bez połączenia z PC.

    Lukasz