  • Data: 2012-07-17 11:54:04
    Temat: Re: Integra 64 -strowanie timerami (rolety, światło)
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > gratulacje! szczególnie wytrwałości...

    > sam wybrałeś tą drogę przez mękę...
    > problemem nie są silniki nice
    > tylko sterownik, który próbujesz ucywilizować...
    >
    > rzuć postem "co zamiast integry" na pl.rec.elektronika a sam zobaczysz...

    już nie odpuszczę, zrobie wszystko co potrzebuje na integrze :)
    za duzo czasu i nerwów poświęciłem temu systemowi,
    teraz pewnie wybrałbym sterownik pcl zamiast integry

    ale dzięki za podanie namiarow na grupę, nie znałem jej, teraz i tam będę
    męczył temat :)
    bo jeszcze nie działa mi załaczanie sterowaniem w wybranej strefie
    http://tnij.org/satel-wyjs
    moze się Ty oriętujesz co nie tak zrobiłem?

    pozdrawiam
    AT