  • Data: 2012-07-17 13:04:20
    Temat: Re: Integra 64 -strowanie timerami (rolety, światło)
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-17 11:50, Amir pisze:
    > Kontrole udało mi się zrobić ale teraz męcze aby sterowanie działało
    > tylko podczas czuwania jak mozesz zerknij co źle zrobiłem
    > bo coś nie działa jak bym chciał :), bez względu na załączone czuwanie
    > timery
    > reagują otwierajac i zamykając rolety
    >
    > http://tnij.org/satel-wyjs

    rozumiem że chcesz sterować roletą gar podłączoną do wyj.10?
    w takim razie musisz dodać zależność od czuwania - czyli wyjście17
    ustawiasz na typ:46 (iloczyn) z wyjść 22 i 23. Wyjście 22 masz już
    oprogramowane (czuwanie strefy- wyjście załączy się przy czuwaniu
    DOWOLNEJ ze stref 1 lub 2, więc jeśli ma się załączyć jak wszystkie
    strefy będą zazbrojone to musisz to zmienić ) wyjście 23 ustawiasz tak
    jak masz w tej chwili wyjście 17 - czyli mono. Analogiczną zależność
    robisz dla wyjścia 18.

    Lukasz