    From: "Amir" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Integra 64 -strowanie timerami (rolety, światło)
    Date: Mon, 16 Jul 2012 15:07:02 +0200

    > Czas działania ustawiłem na 10s, ale go to nie interesuje ze tam jest 10s
    > i po prostu uruchamia tak jak zaprogramowany timer a w timerze minimalny
    > czas działania to 1min :(

    Udało się:), zrobiłem to tak Wyjście rolety jako typ wyjścia ustawiłem Suma
    logiczna wyjść, stworzyłem dwa wyjścia wirtualne
    jako monostabilne
    stan wyjścia przerzuciłęm na wejście wirtualne bez akcji alarmowej
    timer chodzi sobie minutkę, wejscie sie uruchamia a wejście
    bez akcji alarmowej uruchamia przełącznik monostabilny
    kieruje się krótkim zaprogramowanym impulsem.

    trochę okrężną drogą ale udało mi się a prawie się poddałem.
    teraz w menu sterowania dzęki wyjścią wirtualnym
    jest zaprogramowane
    tylko otwarcie czas działania 4s
    i tylko zamknięcie czas zwarcia 13s dałem.

    może komuś się przyda, bo inaczej cięzko sterować silnikami rolet firmy nice
    zdalnie mając nad nimi kontrole
    czy się otwirają czy zamykają.

    pozdrawiam
    AT