  • Data: 2010-07-20 19:45:50
    Temat: Re: JAK TAM TEN...
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 20 Jul 2010 18:23:41 +0200, Panslavista napisał(a):

    > ... prawdziwy odkurzacz wodny?

    Leży w pudle i czeka na przestrzeń do sprzątania. Dziś skończono malowanie,
    jutro kładą podłogi. Już mam dosyć. Nie mam sypialni, nie mam łazienki
    (fachowcy trzymają tam swoje ubrania i narzędzia - gdzieś muszą też
    tentego...). Zachciało mi się remontu. Walczę ręcznie z setkami much
    (pieprzone konie po sąsiedzku są sprawcami ich mnogości, a raczej ich
    pieprzony właściciel, który przetrzymuje tony końskiego gnoju w grzejącej
    się stercie obok mojego ogrodzenia) i komarów, bo siatek w oknach znowu nie
    ma - były w tych starych, w nowych jeszcze nie ma, a fachowcy nawet drzwi
    wejściowych nie zamykają...