  • Data: 2010-07-21 12:55:36
    Temat: Re: JAK TAM TEN...
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 21 Jul 2010 14:01:31 +0200, krys napisał(a):

    > Ikselka wrote:
    > Nie są one tylko na
    >
    > Odwracaj, odwracaj, może się uda. A z taka radością pisałaś, jak to Unia Ci
    > płaci za obsadzenie pola lasem. A teraz to się piach zrobił.

    Teraz? - pole od początku było piachem. Przed kupnem i naszym osiedleniem
    się tutaj było uprawiane - rósł rzadki owiesek i żytko. Przez nie nie
    mieliśmy kartek na mięso, bo było traktowane złośliwie przez urzędasów jako
    ziemia orna wciąż. TERAZ to się z niego "pieniądz" zrobił. Z piachu,
    znaczy.

    > Mi to zwisa - wszak świadczy o rzucajacym, nie o obrzucanym.

    Obrzucany jest paskudnym typkiem, który czepia się nie wiedzieć czego, w
    nadziei na złapanie mnie na kłamstwie, ewidentnie sądząc podług siebie. Nic
    z tego - ja po prostu, zwyczajnie nie kłamię. Łatwo i fajnie mi się żyje
    dzieki temu. Epitet aktualny.

    > I do czasu nastania Unii zalesiana nie była,

    Była - znacznie wcześniej. Teraz mam z tego pieniądze, bo wcześniej tylko
    kłopoty.

    > aż tu nagle...

    30 (prawie) lat temu to nagle? - powinszować.

    > A co, Z gógla jak Ty lepiej?

    :-)//pobłażliwie

    > Poza tym, ja nie dyskutuję o rolnictwie, tylko
    > przypominam o Twojej belce :-P

    O której? Mam dużo belek - mog Ci jedną wyciąć i przysłać.

    > Bo akurat dobrze pamiętam, jak strasznie na Unie psioczyłaś i jak skwapliwie
    > sięgałaś po kasę od tego wroga.

    Nadal psioczę na Unię. Wroga trzeba osłabiać - także ekonomicznie. Skoro
    płaci za coś, co ja mam - niech płaci. Mnie i moim dzieciom oraz wnukom.
    Las nie uciecze ani się nie zdewaluuje.