    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jacku i Adasiu- coś dla Was
    Date: Wed, 28 Jan 2009 11:25:32 +0100

    > Masz racje, ale chcialem tylko zwroci uwage na watpliwa wartosc tych
    > informacji dla ogolu z ktorych de facto nic nie wynika.

    Maniek, to są własnie metody płaszczycowe. Nawet nie wiesz kiedy w podstępny
    sposób wciąga Cię w dyskusję, tylko po to, aby móc Cię za chwilę "zrównać z
    błotem". Jak już Cię weźmie na celownik to będzie za Tobą łaził i
    obszczekiwał, dokładnie tak samo jak robi to tutaj ze mną. Tak naprawdę Adam
    przylazł na tę grupę tylko za mną, żeby mnie wkur...ć. Najgorsze jest w tym
    wszystkim to, że udaje tu wielkiego eksperta dając złe porady grupowiczom.
    Jestem przekonany, ze robi to celowo tylko po to aby prowokować ludzi do
    dyskusji, a każdy sprzeciw wobec jego poglądów wywołuje u niego agresję,
    którą rozładowuje poniżając te osoby i się nad nimi pastwiąc. Nie jestem
    pierwszym i nie jestem ostatnim.
    Sam z resztą widzisz na ile warte są jego słowa. Kłamstwo za kłamstwem.
    Jeszcze niedawno straszył mnie sądem dając za przykład jak to się rozprawił
    z Moonem. Teraz się okazuje, że to był wielki "pic na wodę fotomontaż", bo
    tak naprawdę on nie jest nawet pewien, czy Moon to Piotr Dynda, ale co mu
    szkodzi zarówno jednemu jak i drugiemu dupsko obrabiać i to w tak nikczemny
    i chamski sposób.
    Powiem Ci, że chętnie spotkał bym się z nim w sądzie i do tego nawet
    zaprosiłbym kamery, choćby tylko po to, żeby mu dać nauczkę. Jednak obawiam
    się, że jak udostępnię mu swoje dane to nie pozostawi suchej nitki na mojej
    rodzinie, żonie, dziecku oraz moich znajomych. Ot, taka parszywa wsza, która
    nie umie walczyć fair-play, co już udowodnił w przypadku Moona i kilku
    innych. Dla mnie to on nawet nie jest Trolem, lecz człowiekiem umysłowo
    chorym, odrzuconym przez społeczeństwo. Pomimo elokwencji, bezwzględnie
    chamskim i złośliwym. Nawet na grupach niewiele już zostało osób, które go
    tolerują - nie mówiąc już o lubieniu. Nawet jego wcześniejsi sprzymierzeńcy
    w końcu odwracają się od niego.
    Tak więc Maniek uważaj, bo za chwilę to Ty staniesz się dla niego celem.
    Lepiej go po prostu olać tak jak sam wczesniej mnie do tego przekonywałeś.
    Może sam zdechnie, albo pójdzie na inną grupę "szukać zadymy" lub zacznie
    dyskutować sam ze sobą :)