  • Data: 2013-05-13 19:31:04
    Temat: Re: Jagoda kamczacka.
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 12 May 2013 22:50:32 +0200, "Ktoś" napisał(a):

    > Jeśli masz rozsadę papryki czereśniowej to b.chętnie odkupię bo nie wiem
    > gdzie to nabyć , szukałem wszędzie ...

    Jest w Amazon i w Tomatogrowers - Amazon nie wysyła, bo próbowalam własnie
    zamówić, Tomatogrowers bez problemu, zresztą już od dawna u nich kupuje
    nasiona papryki i pomidorów. Jeśli chcesz, to w styczniu zamówię nasiona w
    Tomatogrowers, możemy się podzielić tym, co Ci się spodoba :-)
    Tu linki - żebyś stwierdził, czy to to o co Ci chodzi - ja i tak zamówię
    wszystko co poniżej:
    http://www.tomatogrowers.com/RED-CHERRY-SWEET/produc
    tinfo/9318/
    http://www.tomatogrowers.com/LARGE-RED-CHERRY-HOT/pr
    oductinfo/9417/ //tę
    mam, ale już wysadzoną, nasiona z tego sklepu
    http://www.tomatogrowers.com/MINI-BELLE-PEPPER-RED/p
    roductinfo/9405/
    http://www.tomatogrowers.com/MINI-BELLE-PEPPER-YELLO
    W/productinfo/9702/
    //żółta, ciekawa, prawda? - tyle ze bez zdjęcia
    http://www.tomatogrowers.com/CHERRY-PICK-HYBRID/prod
    uctinfo/9704/
    http://www.tomatogrowers.com/CHERRY-BOMB-HYBRID/prod
    uctinfo/9306/ ta jest
    ostra, też mam wysadzoną, nasiona z tego sklepu, jak wszystkie moje papryki
    i pomidory zresztą.
    Pozdrawiam :-)

    --
    XL
    "Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,