  • Data: 2010-07-12 13:21:55
    Temat: Re: Jak blisko drzewo od granicy działki?
    Od: Lagod <niespamowaclagoda@listkropkapl> szukaj wiadomości tego autora

    > Piszę to z pamięci, ale generalnie chodzi o to aby korona, a więc i korzenie
    > nie wchodziły na sąsiednią działkę, a to co zasadzimy nie zacieniało nic
    > sąsiadowi.

    Nie zacieniało nic sąsiadowi... Mało kogo stać na tak ogromną działkę by
    nic nikomu nie zacieniało. Stąd poszukiwanie paragrafów, bo zawsze może
    znaleźć się ktoś z pretensjami. Na razie nie mam sąsiadów-szczere pole
    dosłownie i w przenośni.

    > Sprawdź do ilu metrów może urosnąć to co planujesz zasadzić i posadź w
    > powyżej podanych odległościach. Unikniesz w ten sposób konfliktu z
    > sąsiadem.

    Moim ulubionym drzewem jest brzoza - daje taki piękny półcień, szybko
    urośnie Czy potraktować ją jako żywopłot ;-)