    From: "kiki" <k...@k...net>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak i czym ocieplić poddasze?
    Date: Mon, 7 Dec 2009 02:20:10 +0100

    "Maniek4" <b...@w...pl> wrote in message
    news:hfc642$nto$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "RudeBoy" <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl> napisał w wiadomości

    > To juz slyszalem i Ty jako kolejna osoba to potwierdza. Coz, dzieki, bede
    > dazyl do grzybow... :-)

    Ale są długie grzyby. Mam takie mające ze 30cm, nawet dzisiaj je miałem w
    reku.
    Wracając do naprawy garderoby, o której pisałem tam kiedyś. Robią sam hehe
    już dwa tygodnie :-) Wolno mi idzie, bo nie mam czasu ale stwierdzam, że to
    paranoja.
    Dałem druty i wiatroizolację i jest to upierdliwa robota. Przykleiłem
    wiatroizolacje klejem akrylowym do krokwii żeby jej nie podwiewało. Murłatę
    obrobiłem styropianem.
    Kosmiczna sprawa.
    Ale dochodzę do wniosku, że jak komuś odeskowali dach bez membrany, nabili
    po prostu deski to niech szybko je zerwie i przerobi.
    To jest robota głupiego z ta wiatroizolacją od środka.
    Trzeba dać membranę, nabić 5cm łaty o szerokości krokwii i dopiero na to
    deski.

    A w ogóle to sie okazało, ze veluxa mam za bardzo wystającego ponad dach i
    nie badzo jest jak go uszczelnić. Wystaje powyżej deskowania, łat i kontrłat
    i tam tak mroziło.