  • Data: 2009-03-20 07:58:56
    Temat: Re: Jak ludzie budują domy na kredyt?
    Od: "Mariusz" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    > skoro rata bankowa od kredytu hipotecznego na 200 000 zł wynosi 1300 -
    > 1600
    > zł na miesiąc a średnia pensja w gospodarce to 3100 brutto czyli około
    > 2000
    > zł netto?

    1. Ktoś kto ma dochód 2000 zł miesięcznie nie buduje domu to chyba
    oczywiste.
    2. Ktoś kto ma dochód 4-5 tys + jakieś swoje 4 katy może już myslec o
    budowie, ale będzie to dom "oszczedny" w którym absolutnie wszystko jest
    najtańsze, łącznie z uciążliwym ogrzewaniem bardzo angazujacym siły własne.
    3. Ktoś kto ma dochód 5-8 tys może próbować wybudowac w miare normalny dom,
    w którym nie wszystko jest najtańsze ;-P
    4. Jak ktoś ma >10 tys to już luzik.

    Sam mam znajomych, których troszkę znam i czasem zastanawiam się "jak oni to
    zrobili", ale potem odwiedzając ich domy widzę "how its made" :(

    --
    Mariusz