  • Data: 2009-03-20 11:13:05
    Temat: Re: Jak ludzie budują domy na kredyt?
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mariusz napisal:
    > I to jest polski paradoks...

    Dlaczego paradoks? Spora grupa przypadkowych wybrancow
    zostala obdarowana kolosalnym majatkiem w postaci
    mieszkan uwlaszczanych za grosze. Mnie takiego prezentu
    nie zrobiono i musialem do budowy startowac od zupelnego
    zera. Najpierw 6 lat odkladania na pozycje startowa,
    potem 5 lat budowania i dokladania z biezacych dochodow.
    W dalszym ciagu nie mam calego domu wykonczonego.

    I dziwic sie, ze beneficjenci komuny i postkomuny ekonomicznej
    (SLD, PiS, SO) tworza jej zelazny elektorat? Tez bym
    tworzyl, gdyby mi sypali kase z rekawa :)
    A z kolei na waskie kolko oligarchow przekretowych (KLD, UW, PO)
    niestety sie nie zalapalem :(
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek