  • Data: 2009-03-23 13:14:25
    Temat: Re: Jak ludzie budują domy na kredyt?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek_P wrote:

    > Zapominasz, ze:
    > a) moga miec spore spadki, szczegolnie ci nominalnie biedni dochodowo,
    > ale bogaci np. odziedziczonymi gruntami, mieszkaniami
    > b) polowe, to oni moga miec nominalna, ale faktyczne dochody moga
    > miec duzo, duuuzo wieksze - na lewo.

    > A po co im to? Juz dawno socjolodzy ustalili, ku wlasnemu oslupieniu,
    > ze nadmierna inteligencja i refleksyjnosc nieprawdopodobnie UTRUDNIA
    > zycie w biznesie. Masz wtedy za duzo skrupulow i nie pozwalasz sie
    > opanowac zwyklej, trywialnej ZADZY ZYSKU.

    prawda jest jeszcze banalniejsza, wielkie pieniądze mogą zrobić tylko ludzie
    kompletni pozbawieni rozumu bo tylko oni potrafią wsadzać pieniądze w
    kompletnie poronione interesy które Ogma czasem przynieść olbrzymie dochody.
    Człowiek wykształcony myślący będzie zawsze grał ostrożnie a żeby wygrać
    trzeba być ryzykantem.