    From: "gargamel" <s...@d...eu>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak ludzie budują domy na kredyt?
    Date: Tue, 24 Mar 2009 18:04:03 +0100
    Sender: B...@p...centertel.pl
    <gq010v$5om$1@srv.cyf-kr.edu.pl> <gq81vk$6g0$1@news.onet.pl>
    <gq8i6d$ejd$2@news.wp.pl>
    <f...@v...googlegroups.com>
    <gq8v5b$nnn$1@news.wp.pl>
    <e...@o...googlegroups.com>

    Órzytkownik <adam.szen> napisał:
    > No tyle mniejwiecej to wychodzi. To duzo ? Zalezy od zarobkow ;-)

    wiem ile to wychodzi bo byłem kiedyś w banku i dowiedziałem się że pracujac
    nawet na 2 etaty to bez SBeckich emerytur, kntaktuf z pruszkowem i udziałów
    w spółce węglowej to do końca życia nie będę miał zdolności kredytowej na
    taką chałupkę:O(

    > Dlaczego klepanie bidy ? Ja celuje znacznie wyzej niz 6 tys pln / mc.
    > Gdzie sie da zarobic? Otworz swoj biznes - na etacie nie widze takich
    > szans.

    to też wiem, też miałem kiedyś DG i jako gołodupiec prowadząc taką DG
    zarobisz tyle samo co na etacie (bo niby dlaczego miałbyś zarobić
    więcej?:O), bo żeby zacząć zarabiać kasę o jajkiej piszesz to trzeba kieć
    kuuuupę kasy (budynki, auta, sprzęt, ludzi itp itd...) więc te bajki też nie
    do mnie:O)

    > moja zona rozlicza gosci, co zarabiaja po 200 tys pln / mc,
    > a zajmuja sie np. handlem glupich profili okiennych.

    wiem że ludzie kradną nawet miliony, to też nie nowina, bez obłudy:O)

    > Golodupcem to ja bylem 10 lat temu. W wieku 18 lat zalozylem swoja
    > pierwsza dzialalnosc. Sprzedawalem plyty CD z materialami mojego
    > autorstwa -> myslisz, ze ktos bral to na powaznie ? :) Zeby nie bylo -
    > robilem to 100% legalnie - kasa fiskalna, podatki.

    daj spokój, to ile to zarabiałeś na tych legalnych płytach samoróbkach że
    się tak dorobiłęś przez 10 lat?:O) zdradź czy robiłęś konkurencję
    wiśniewskiemu czy bilowi geitsowi?:O)

    >Zaczalem od pozyczenia 2k pln od kolezanki z liceum,ktorej ojciec byl wtedy
    >na liscie 100 najbogatszych polakow, wiec miala spore kieszonkowe ;-))

    acha i to sie nazywa uczciwy biznes z koneksjami, podobnie miał misiak i
    pawlak, po prostu ma liczną rodzinę:O)

    > Zeby nie bylo - harowalem na to wszystko 10 lat. Byly sytuacje, ze nie
    > spalem po 60 godzin (tak tak), naprawiajac jakastam awarie. Majac
    > ~22-23 lata nabawilem sie malej nerwicy -

    ja charowałem trochę więcej niż 10 lat i wiem że ta charówka w polsce nic
    nie daje, jedyna szansa na uczciwe dorobienie się włąsnego mieszkanka to
    praca za granicą:O)

    > Napisalem 100% uczciwie. Nigdy w zyciu nic nie ukradlem, wszystko
    >robilem zawsze 100% legalnie. Odprowadzam podatki od calosci
    >przychodow, nie zawyzam sztucznie kosztow.

    haha, pracowałem też dla kilku firm i wiem że one głównie zarabiają dzięki
    układom, przekrętom na podatkach i wykradaniun kasy z budrzetu (przez
    przekręty podatkowe i prawne),
    nie będę wnikał w usługi hostingowe, ale weź mi załóż prostą DG np: kuchnię,
    pralnię, restaurację, kafe internetową, czy co kolwiek innego bez ogrooomnej
    kasy?:O) to są pieniądze znacznie przekraczające kredycik na mieszkanie, a
    gołodupiec jak nie ukradnie to nie będzie miał!:O)