  • Data: 2009-03-25 19:41:59
    Temat: Re: Jak ludzie budują domy na kredyt?
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik <adam.szen> napisał:
    > Pisalem wyzej - jezeli zarabiasz w okolicach sredniej, masz zone ktora
    > zarabia troche mniej - spokojnie dostaniesz kredyt na mala chaupke za
    > 200-300 tys pln.

    a gołodupiec na to: niemożliwe:O)

    > ROTFL! Widac, ze o biznesie masz marne pojecie ;-) Ksiegowosc prowadzi
    > mi biuro rachunkowe tyle ze stawki zaczynaja sie od 500-700 pln / mc w
    > zaleznosci od kilku czynnikow. 20 pln ! Dobre :D

    przy mojej biurokracji tyle sobie biuro zażyczyło, ale wiadomo, to zależy od
    rodzaju i skali działalności, a jak ty wolisz wywalać w koszta tysiac
    złotych miesięcznie zamiast w jeden dzień sam to zrobić to twoja sprawa:O)

    > i ty nazywasz średni docód na czysto 10tyś/mc małymi kroczkami?:O) nie
    > rzśmieszaj.

    To byl jednorazowy strzal. Ta kasa mi sie rozeszla nawet nie wiem
    gdzie - 18 lat mialem, troche sie poimprezowalo, tylko czesc
    zainwestowalem ponownie ;) Mimo wszystko mlodosc to jednak jakas
    glupota w glowie :D

    > Ale ja nie liczylem rentownosci tego interesu tylko ile potrzeba na
    > start - i udowodnilem, ze kazdy golodupiec moze kafejke otworzyc za
    > 30k pln. To, ze to interes bez wielkich mozliwosci to ja dobrze wiem,
    > ale chyba nie myslisz ze bede Ci podsuwal gotowe propozycje
    > biznesow ?:)

    no widzisz, a ja liczyłem i tu się różnimy:O)
    ty podałeś tylko sumę na zakup 10ciu kompów a zapomniałęś o całej masie
    innych zakupów i wydatków i nie liczyłęś jeszcze ile takich kompów trzeba
    zakupić żeby biznes był rentowny, oraz żeby mieć srodki na przetrwanie
    początkowego rozkręcania interesu, i wszystko w temacie biznesmenie!:O)