  • Data: 2009-03-25 21:38:54
    Temat: Re: Jak ludzie budują domy na kredyt?
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 25 Mar, 20:41, "gargamel" <s...@d...eu> wrote:

    > przy mojej biurokracji tyle sobie biuro zażyczyło, ale wiadomo, to zależy od
    > rodzaju i skali działalności, a jak ty wolisz wywalać w koszta tysiac
    > złotych miesięcznie zamiast w jeden dzień sam to zrobić to twoja sprawa:O)

    Biznesmenie od siedmiu bolesci - zamilknij juz lepiej bo sie
    osmieszasz :)

    > no widzisz, a ja liczyłem i tu się różnimy:O)

    Tyle ze Ty liczyles odrazu np. pracownikow! HA HA - pewnie, odrazu bys
    chcial miec lokal w mariocie, setke komputerow i ludzi do rzadzenia
    nimi :) Zapierdzielaj sam po 16h na dobe, to moze za pare lat do
    czegos dojdziesz. To nie cieply osmio godzinny etacik.

    [...]
    > początkowego rozkręcania interesu, i wszystko w temacie biznesmenie!:O)

    Ja mysle, ze zycie juz pokazalo kto jest lepszym biznesmenem ;)
    OK tym razem juz naprawde EOT bo zaczynam rzeczywiscie dostrzegac tu
    trolla :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.