  • Data: 2009-03-25 21:03:11
    Temat: Re: Jak ludzie budują domy na kredyt?
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 25 Mar 2009 20:26:48 +0100, gargamel napisał(a):

    > i ciekawe jak uczciwie zarobiła na gabinet i sprzęt (nie będę pisał ile bo
    > cię jeszcze głowa zaboli:O)

    Ano, zarobiła - najpierw odwalała pańszczyznę, potem dorabiała właścicielkę
    gabinetu, w którym pracowała, a potem wzięliśmy kredyt na lokal i sprzęt w
    leasing i spłacała z zarobków. Głowa bolała mnie wtedy, teraz już nie -
    ryzykowne to było, ale się opłaciło. Teraz co prawda zasuwa po 10-12 godzin
    dziennie, ale nie musi z żalem oglądać każdej stówy przed wydaniem.

    > ta sama sytuacja jak wyzej:O)

    Tzn. jaka? Szwagier odziedziczył warsztat po ojcu, marnie wyposażony i
    przestarzały. Kupował używane maszyny na wyprzedażach, po trochu, potem
    stopniowo zmieniał na lepsze. Robi dobrze, to zleceń mu nie brakuje.

    > nie wspominając ze w takich warsztatach to się głównie robi na czarno, tak
    > jak w budowlance:O)

    Może głównie tak, ale akurat u niego - normalnie, etat, zusy, srusy itd.

    > więc jak tu zarobić nikogo nie okradając?:O)

    Napisałem - skończ studia, naucz się zawodu, jak będziesz miał 28-30 lat,
    zaczniesz zarabiać, dorobisz się czegoś około 40, jak my.
    Chyba, że masz głowę do handlu, to możesz szkół nie kończyć i też się
    dorobisz, nawet uczciwie - czemu nie? Jak będziesz kantował, to szybciej.

    T.