  • Data: 2009-03-26 00:32:20
    Temat: Re: Jak ludzie budują domy na kredyt?
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Tomasz Nowicki" napisał:
    > Ano, zarobiła - najpierw odwalała pańszczyznę, potem dorabiała
    > właścicielkę
    > gabinetu, w którym pracowała, a potem wzięliśmy kredyt na lokal i sprzęt w
    > leasing i spłacała z zarobków.

    nie żartuj że na pańszczyżnie się czegoś dorobiła, chyba tylko na średniej
    klasu autko, ale nie na wyposażony gabinet dentystyczny, a kredyty można
    brać, ale są tylko dla bogaczy:O)

    > Napisałem - skończ studia, naucz się zawodu, jak będziesz miał 28-30 lat,

    nie ucz ojca dzieci robić:O)
    po co namawiasz ludzi do tracenia czasu na studia skoro u nasz nie ma dla
    takich ludzi pracy?:O)