  • Data: 2009-03-27 01:02:00
    Temat: Re: Jak ludzie buduj? domy na kredyt?
    Od: "gargamel" <s...@d...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "Maniek4" napisał:
    > Nie musi, ma od tego ksiegowa. :-))

    pewnie że nie musi, ale on uchodził za takiego świetnego biznesmena co się
    tak uczciwie dorobił, biznesmen nie znający sie na podatkach, śmiechy!!!:O)

    a ksiegowa to taki sam robol jak sprzątaczka, biznesmen nie musi sprzątać
    ani prowadzic ksiegowości, ale musi się na tym znać, przynajmniej po to zeby
    potrafił ich pracę skontrolować, bo jak ksiegowa narobi błędów i przekrętów
    i biznesmen tego nie zauważy to poleci z torbami!:O)

    > Poza tym pisze prawde. Karta podatkowa to najprostsza forma rozlicznia sie
    > z US. Placisz tylko co miesiac podatek w wysokosci narzuconej i zaleznej o
    > rodzaju prowadzonej dzialalnosci. Co miesiac ta sama kwota.

    właśnie ze prawdy nie pisze!
    opodatkowanie katrą podatkową zwalnia z VATu tylko pod warunkiem obrotów
    poniżej 10tyś.euro/rok
    po przekroczeniu tej sumy nawet kartowicz jest obowiązany do pełnej
    ewidencji VAT oraz kasy fiskalnej!:O) a każdy prywatny gabinet dentystyczny
    ten próg spokojnie nprzekracza, wiec powinni vat płącić i rachunki fiskalne
    wystawiać, a dostałeś kiedys rachunek od dentysty? i to wedługotego
    świetnego biznesmena to jest uczciwy interes?:O)

    > A VAT i karta podatkowa to brzmi coraz ciekawiej.
    > Doradca podatkowym poki co nie bedziesz.

    wiem ze nasze podatki są ciekawe, ale prędzej ja sie nadaję na doradcę niż
    ty, bo faktycznie żadna forma opodatkowania nie zwalnia DG z vatu, a jedynie
    nie przekraczanie progu obrotów:O)