  • Data: 2009-03-27 17:03:37
    Temat: Re: Jak ludzie buduj? domy na kredyt?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <a...@g...com> napisał w wiadomości
    news:43b62a20-2a99-453b-b52b-

    >A Ty mylisz pojecia "biznesmen" i "rzemieslnik".
    >Po co mi wiedziec z ktorego dnia wziasc tabele kursow NBP przy
    >imporcie uslugi spoza UE do VATu, a z ktorego do podatku dochodowego ?
    >No po co ? Jakbym chcial sie zajmowac podatkami to bym zostal doradca
    >podatkowym. Tobie sie wydaje ze to proste, bo miales w DG dwie faktury
    >na krzyz.

    Taki widac biznes prowadzil, ze na wszystkim chcial sie znac lepiej od
    fachowcow. Wszystkich kontrolowal i uczyl od nowa zamiast skupiac sie na
    podstawowych sprawach firmy. Tak to czasami jest, ze niektorzy licza tylko
    jak tu oszczedzac, a inni jak tu najwiecej zarobic. :-)

    Pozdro.. TK ostatni raz w tym watku.