  • Data: 2009-05-22 12:28:18
    Temat: Re: Jak "oczyścić" piwnicę?
    Od: "Kane" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam!
    >
    > Przymierzam się do przeniesienia mojej małej serwerowni (dwa serwery +
    > switch 19" + modem + Firewall/IPS) do piwnicy.

    Mala rackowa szafa z dedykowanym nadmuchem/wydmuchem - i na
    nadmuchu/wydmuchu odpowiedni filtr okresowo prany. Funkcjonuja takie
    instalacje u paru moich klientow bez zarzutu w podobnych warunkach jak
    twoje. Gorzej jak masz sprzet nierackowalny - ale wtedy mozna zrobic tak jak
    pisze kris - zrobic dedykowana skrzynke chocby z OSB i wymusic ruch
    powietrza przez filtry.

    Co do zabezpieczneia przed pyleniem stropu: jesli to jest strop betonowy to
    mozesz go mocno zagruntowac - powinien przestac pylic. A potem ocenisz -
    przemalowac tez mozna.

    Kane