  • Data: 2022-07-10 17:10:34
    Temat: Re: Jak ogarnąć światłowód?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Jasna sprawa. Ale co jeśli ktoś mieszka na zadupiu i ta żyłka "ma być",
    > ale nie wiadomo kiedy? Starlink idealnie pasuje do takich sytuacji.

    Starlink idealnie pasuje do sytuacji, kiedy to "nie ma i nigdy nie będzie,
    bo się nie opłaca, a może nawet się nie da". Jest ich wystarczająco dużo,
    by interes pana Muska spinał się ekonomicznie. Ale życie jest życiem, więc
    zdarza się, że ta sieć obsługuje też inne przypadki.

    > Jeśli/kiedy plastikowa żyłka do mnie trafi, to zapewne zrezygnuję ze
    > Starlinka, ale póki co to bardzo fajna opcja.

    Czego oczywiście z całego serca gorąco życzę.

    > Kolega pisze z Zielonki lub innej Wesołej, a ja mieszkam w takim
    > miejscu że aby zadzwonić muszę wyjść na górkę za domem.

    Wiem o tym. Ale ja też kupowałem dom z taką myślą, że być może tu nigdy
    nie będzie żadnej łączności. Ale czasy się zmieniły, w Polsce jest teraz
    tak, że w zasadzie w każde miejsce gdzie mieszkają ludzie, ta żyłka może
    bardzo szybko dotrzeć.

    Tak przy okazji, znałem kiedyś takiego, co gdy na wniosek o założenie
    telefonu dostawał od TPSA odpowiedź o "braku możliwości technicznych",
    pisał im, że to na pewno musi być jakaś pomyłka. Bo widział w telewizji
    jak ludzie latają w kosmos, nawet kiedyś byli na Księżycu. Zawsze ktoś
    z Ziemi z nimi rozmawiał, więc akurat techniczne możliwiści są. A co
    dopiero u niego, gdzie kable telefoniczne od dawna biegną wzdłuż ulicy.
    W związku z tym prosi o ponowne przeanalizowanie wniosku i założenie mu
    tego telefonu. Ewentualnie podanie prawdziwych przyczyn odmowy.

    --
    Jarek