  • Data: 2022-07-10 23:39:40
    Temat: Re: Jak ogarnąć światłowód?
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, 10 July 2022 at 23:04:41 UTC+2, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Żeby było śmieszniej, to nieboszczka Tepsa trzydzieści lat temu zrobiła
    > wszędzie w mojej okolicy bardzo porządną nadmiarową kanalizację. Potem
    > w miejscu studzienek kończących kable postawiła słupy ze skrzynką na
    > górze, a do tego całe mrowie pośrednich słupów podtrzymujących. Dopiero
    > na tym cała pajęczyna tandetnie podwieszonych kabli. Coś z tego zostało,
    > ale już niewiele, bo nikt nie chce drucianego telefonu. Kiedyś chociaż
    > te kable kradli, więc miedź trafiała do huty. Teraz oberwane poniewierają
    > się po lesie, nikt tego nie chce. Widać za dobrze ludziom się zrobiło.

> [...]
    tepsa była panstwowa to się dala okradac przez konkurencję
    i dlatego przegrała
    dzisiaj zagraniczne Zenki przejęly za frico infrastrukture telekomunikacyjną warta
    setki miliardów euro

    Ale Polska u Wielkiej Siostry ma status kraju rolniczego dlatego wyburzono 100.000
    zakladów przemyslowych,
    bo rolnik ma pracowac na wsi w polu, w chlewach, a nie w przemyśle w mieście
    i dlatego teraz taka wielka bida