  • Data: 2015-03-20 18:36:14
    Temat: Re: Jak poprawić akustykę?
    Od: Fragi <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 18 Mar 2015 21:45:22 +0100, Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Przecież kupić dom na obrzeżach Warszawy, to dzisiaj żaden problem.
    > Można wybierać, przebierać, a jak się coś znajdzie, obgada sprawę,
    > to małe jest prawdopodobieństwo, że ktoś podkupi. Sprzedawca i tak
    > będzie szczęśliwy, że ma pewnego kupca, który da kasę zaraz jak sam
    > coś sprzeda. A wtedy mieszkanie można dać do sprzedaży bezwarunkowej.
    > Tak może pójść łatwiej. Chyba że nie chodzi o kupno domu, lecz budowę.

    Jest to jakiś pomysł :) Nawet całkiem dobry :) Pozostaje kwestia trafienia
    na takiego życzliwego sprzedającego, który zechce poczekać.
    Chodzi o kupno domu. Najlepiej takiego, jaki sobie wymarzyliśmy :) Czyli na
    rynku wtórnym jest to raczej nierealne. Najchętnej jednak kupilibyśmy w
    stanie do wykończenia, bo jednak mamy swój specyficzny gust, i nie
    wyobrażamy sobie życia z np. szaro-betonową łazienką z kanciastymi
    sanitariatami. Generalnie nowoczesny styl nam nie odpowiada, a tego chyba
    dzisiaj najwięcej.
    Budowa nie wchodzi w grę. Wiemy, czym to pachnie ;) Nie mielibyśmy czasu na
    nadzór, a nawet szef budowy tego wymaga. Niestety. Trzeba poświęcić się
    tylko temu, a ja nie mam ani czasu, ani siły, ani zdrowia na takie hocki
    klocki z wykonawcami. Mąż tym bardziej nie ma czasu. Chociaż budowa pewnie
    byłaby tańszą zabawą... No i miałby człowiek wpływ na wszystko od a do z.
    Ale budowa to jednak duuuży stres.

    --
    Pozdrawiam,
    M.