  • Data: 2009-06-19 16:18:49
    Temat: Re: Jak przegotować mleko na kuchence indukcyjnej ?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Nowicki wrote:

    > No popatrz, popatrz - najwyraźniej niektórych obraża samo istnienie
    > ludzi o odmiennych poglądach, a już na pewno to, że mają czelność o
    > nich mówić.

    ależ masz prawo mówić tylko ze ty sprowadzasz cała sztukę współczesną do
    fekaliów i innych dewiacyjnych działań nastawionych na szokowanie ludzi.

    a to o czym ty piszesz jest marginesem sztuki współczesnej.

    > Ulicę, a dalej park i szkołę - nawet niebrzydkie.

    tja ja pisze w przenośni, zbyt trudne do zrozumienia?

    > No wiesz - dla normalnych ludzi zawsze obraźliwe było drwienie z
    > tego, co szanują, np. ojczyzny, religii, rodziny itp.

    kiedyś to bylo ważne taeraz to niema znaczenia ojczyzna to tylko kawałek
    ziemi, religia to urojenie, rodzina to czasowy związek ludzi. świat sie
    zmienia.

    > Ale w kwestii
    > obrażania się - to ty tu jęczysz, że są tacy, co nie doceniają
    > nowoczesnego teatru. I obrzucasz ich mianem idiotów. Tak więc, ja
    > może i jestem idiotą - ale ty z całą pewnością jesteś chamem. A
    > Tomasza Nowaka nie miałem przyjemności poznać.

    idiotyzmem nazywam sprowadzenie wszytskeiogo co nie jest klasycznym teatrem
    do jakiego ekstremum od kału i innych obrzydliwości. To tak jakbym napisał
    ze kościół to zbiorowisków łasych na forsę pedofilii.

    > Mówimy o tym, co nam się nie podoba w środkach wyrazu współczesnej
    > "sztuki". Nie moja wina, że są to akurat fekalia, wymiociny i inne
    > wydzieliny organizmu człowieka - jacy artyści, taki sztafaż.

    ale to jest kurna margines sztuki współczesnej. podobnie jak pedofile w
    sutannach sa marginesem kleru.