  • Data: 2009-06-19 19:25:15
    Temat: Re: Jak przegotować mleko na kuchence indukcyjnej ?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomasz Nowicki wrote:

    > Rząd jak widać najchętniej sponsoruje margines - zadziwiające!
    > Oczywiście, wiem, że gdzieś tam istnieje sporo ponad tę
    > pseudoartystyczną wypowiedź nieartykułowanym wrzaskiem - ale "nie ma
    > przebicia na rynek". Dominuje wrzask i fekalia. I zniechęca
    > spokojnych ludzi.

    gówno prawda, to media nagłaśniają skandale związane z takimi działaniami.

    obserwacja świata poprzez media daje ci bardzo fałszywy jego obraz

    > A ja to nie? :)

    > Bądź łaskaw, że zachowam własną, skrajnie odmienną od powyższej
    > opinię. I wiedz, że gotów będę bronić moich wartości przed
    > napaściami, których celem jest mnie zranić lub poniżyć. A tak
    > traktuję publiczne prezentacje fiutów przybitych do krzyża, polskich
    > flag wtykanych w gówno itp. Zboczeńcy niech się nurzają w swoich
    > obrzydlistwach poza przestrzenią publiczną i za własne pieniądze.
    >
    > Zresztą, finansowanie sztuki to całkiem odrębna kwestia - może udało
    > ci sie zauważyć, że najwspanialsze dzieła sztuki powstawały poza
> [...]

    A co to jest oficjalny mecenat?

    Medyceusze byli państwem (miastem) a pod ich rządami powstały cudowne
    dzieła, także takie które tamtejsi konserwatyści zakwalifikowali by do tej
    samej grupy co ty te gówna i inne syfstwo.

    > Sęk w tym, że wizytówką sztuki współczesnej (głównie rozmawiamy o
    > teatrze i czymś, co jest nazywane "instalacją", a co stoi między
    > rzeźbą, malarstwem, rękodziełem i pantomimą) są te właśnie
    > ekskrementa, zaś wizytówką Kościoła są męczennicy, dobroczyńcy,
    > nauczyciele i filozofowie (acz faktycznie, nie brakuje w nim złych
    > czy zepsutych ludzi, jak wszędzie).

    tpo ty widzisz to tak a ja widze inaczej.

    dla mnie wizytówka sztuki nie są ekskrementy.

    > Już wyjaśniłem - Kościół pedofilów się wstydzi

    nie żartuj, nawet sądy sa pobłażliwe na księży molestujących nieletnich,
    zwykły człowiek oskarżony o coś takiego ląduje na dołku na długie miesiące
    nawet jak to sa tylko słowa. księża odpowiadaj az wolnej stopy a wyroki
    skazujące są śmieszne, ostatnio ksiądz dostał 4 lata w zawieszeniu. Jak to
    byś był ty to byś posiedział sobie w ciupie.

    a kościół przesuwa podejrzanych księży do innej parafii gdzieś na zadupiu
    gdzie lud jest bardziej religijny i zaakceptuje działania księdza
    dobrodzieja.

    ksiądz skazany i relegowany ze stanów za molestowanie siedział w pierwszym
    rzędzie podczas pogrzebu JPII

    > , a środowiska
    > artystyczne koprofilów promują - jakoś nie słyszę protestów ze strony
    > artystów po różnych "odkrywczych" performance'ach czy instalacjach.

    a co ich obchodzą ci co chca robić skandale. artyści to nie sekta czy partia
    polityczna.