eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony › Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
  • Data: 2012-03-24 18:19:02
    Temat: Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:jkklmk$1ah$1@inews.gazeta.pl...

    > Ty sobie chyba robisz jaja hehehe :-)

    Absolutnie. Piszę całkiem poważnie i nie są to żadne żarty z mojej strony.
    Wychowywałem się w takiej dzielnicy, gdzie dużo mieszkało takiego elementu.
    Trzeba było umieć żyć z tymi ludźmi.
    Wbrew pozorom jako dziecko, nastolatek czy dwudziestoparolatek nie bałem się
    chodzić po dzielnicy nawet późnym wieczorem czy w nocy, a często wychodząc z
    domu pozostawiało się okna, a nawet drzwi pootwierane. Po prostu swoi nie
    tknęli, bo byli swoi, a obcy się bali pojawić, bo od razu obrywali
    wpier.....
    Zasada była prosta. Jak swój zobaczył, że ktoś obcy zaczepia dzieciaka czy
    nastolatka z jego dzielnicy lub obcy się kręci po dzielnicy i próbuje co
    zwęszyć to dostawał wpier..... Starsi jak zobaczyli obcego nastolatka lub
    dwudziestoparolatka spoza dzielnicy to od razu brali na "spowiedź" do kogo,
    w jakim celu itp. i od razu miał zapowiedzane, że jak będzie próbował co
    ukraść to mu tyłek skopią i ryja obiją :)
    Wieczorami pijaczki się kręcili po dzielnicy lub przesiadywali pod blokami
    na ławkach lub pod garażami, nierzadko do późnych godzin 1.00 czy 2.00 w
    nocy i dbali o to, żeby był porządek w dzielnicy.