eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochronyRe: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
  • Data: 2012-04-05 19:26:07
    Temat: Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4f76aed3$1@news.home.net.pl...

    > Ano.
    >
    > I stąd moje rady dotyczące obrony przed bandytami w domu - używać broni
    > wyłącznie do postraszenia, a jeśli wypali - to przypadkiem.
    >
    > Były bowiem dwa prywatne akty oskarżenia - tylko jeden z "poparzonych" wg.
    > moich własnych zeznań został potraktowany gazem przypadkiem, a drugiego
    > psiknąłem w celu uratowania wyrywanego aparatu. Po zapoznaniu się z moimi
    > zeznaniami druga strona "zapomniała" o jednym z nich. Gdybym zeznał, że
    > postraszyłem gazem, on zaczął go wyrywać i obaj przypadkiem zostali
    > popsikani - nie mieliby punktu zaczepienia.

> [...]

    Zwracam uwagę czytających, że Andrzej Ława w w/w poście, jak i w tych
    wczesniejszych przedstawia wyłącznie SWOJĄ wersję wydarzeń, tj. tą, która
    sąd (a własciwie sądy) w kilku postępowaniach DOWODOWYCH uznały za
    całkowicie nieprawdziwą i odrzuciły ją.
    Zwracam także uwagę, ze w swoich postach przyjmuje on linię obrony typową
    dla większości przestepców, tj. "sąd nic się nie znał i był stronniczy";-),-
    wiadomo przeciez, że w więzieniach siedzą sami, podobnie jak Ława, skazani
    za "niewinność";-))
    Mimo to te posty Ławy są o tyle interesujące, iz w nich w istocie nie kto
    inny, a sam Ława potwierdza co do joty to, co o nim tu pisałem, tj. że:
    1.odbyły się sprawy sadowe (nie jedne!!) w których był on oskarżony o czyn o
    charakterze chuligańskim tj. o napaść i uszkodzenie ciała,
    2. w wyniku tych rozpraw, przeprowadzonego przed sądami kilku instancji! , w
    wyniku przeprowadzonego postępowania dowodowego został uznany Andrzej Ława
    winnym napaści i uszkodzenia ciała ofiary napasci i za to został skazany.
    Wyrok jest prawomocny , a więc skutkował zapisem Andrzeja Ławy w rejestrze
    przestępców.
    3. sądy nie dały wiary tym bredniom, które on tutaj wypisuje co do swojej
    "niewinności", skoro uznały go za chuligana i napastnika.

    Jesli Andrzej ława zechce oskarzyć mnie o cokolwiek to oczywiście spotkam
    się z nim w sądzie, który zapewne ze zrozumiałym zainteresowaniem odniesie
    się do wypisywanych tu wczesniej pogladom Ławy nt. tego, jakie to sądy w
    jego sprawie były niedouczone i czy rzeczywiście, tak jak on wypisywał,
    miały one nieformalne układy z ofiarami jego napasci...
    Na pewno sad zainterwesuje tez fakt, ze nie kto inny, jak sam Andrzej Ława
    usiłował zainteresowac opinię publiczna jego sprawą opisując obszernie swoją
    sprawę w prasie i tutaj, tj na grupach dyskusyjnych. Godził się on w ten
    sposób niewątpliwie, a nawet dązył do rozpoczęcia dyskusji nt. temat swojej
    sprawy. Powinien zatem miec swiadomość, że w tej dyskusji pojawic się mogą
    głosy wobec niego krytyczne, a już na pewno powinien godzić się z tym, że
    opinii publicznej moga zostać podane informacje dot. wyniku tego
    postepowania sadowego, które sam Andrzej Ława na różnych polach poddawał
    ocenie publiczności.