eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochronyRe: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
  • Data: 2012-04-05 19:47:10
    Temat: Re: Jak przeżyć do czasu przyjazdu patrolu z agencji ochrony
    Od: "p 47" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:c1.01.3VKGD8$14O@mike.oldfield.org.pl...

    > Nie tylko. To przestępstwo pomówienia.
    >
    > --

    Tradycyjne w przypadku trolla Płaszczycy pewność wypowiadanych opinii jest
    odwrotnie proporcjonalna do wiedzy na dany temat!!;- )

    Przestępstwo "pomówienia" opisany jest w art.212 ustawy z dnia 6 czerwca
    1997 r. (Dz. U. Nr 88, poz. 553 z późn. zm) Kodeks Karny. Dla tych, co nie
    mają, podobnie jak Płaszczyca, wiedzy prawniczej przytaczam ten artykuł w
    całości:
    "kto pomawia inną osobę, grupę osób, instytucję, osobę prawną lub jednostkę
    organizacyjną nie mającą osobowości prawnej o takie postępowanie lub
    właściwości, które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę
    zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności,
    podlega grzywnie, karze ograniczenia albo pozbawienia wolności do roku".
    Wyższa sankcja (grzywna, kara ograniczenia wolności albo pozbawienia
    wolności do lat 2) spotka natomiast sprawcę, który przestępstwo tego rodzaju
    popełnił za pomocą środków masowego komunikowania, takich jak prasa, radio,
    telewizja, publikacje książkowe, nagrania elektroniczne i internetowa sieć
    informatyczna".
    Istotne jest więc tu rozumienie słowa "pomawia", -zgodnie z definicją
    słownikową "pomawiać" to bezpodstawnie zarzucić, niesłusznie przypisać coś
    komuś, posądzić, oskarżyć kogoś o coś (Uniwersalny słownik języka polskiego,
    red. S. Dubisz, t. 3, s. 338).
    A więc w omawianym tu przypadku żadną miara nie można mówić o "pomawianiu"
    Andrzeja Ławy, gdyż nie pisałem nic ponad to, co w swoich prawomocnych
    wyrokach nie stwierdziłyby sady,- uznały go za winnego przestępstwa napaści
    i spowodowania uszkodzenia, zasdadziły karę i nawiązkę na rzecz napadniętego
    i pobitego przez Ławę. Nie ma mowy więc , abymiało tu miejsce "bezpodstawne
    , czy fałszywe oskarżanie!
    To, że to wszystko bowiem miało miejsce , -tj jego skazanie za napaść i
    uszkodzenie ciała (wprawdzie w sosie obfitych bredni nt okoliczności sprawy,
    a odrzuconych przez sady w czasie postępowania sadowo-dowodowego) przyznał w
    swoich postach nie kto inny, jak sam Ława.