  • Data: 2009-12-09 15:30:30
    Temat: Re: Jak rozwiązać wentylację kanalizacji?
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ONYX" <onyx78@[usunto]poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:hfo239$23c$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał
    > w wiadomości news:hfno7m$kd4$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    >>
    > hmm, to ja w takim razie też mam chyba coś nie tak. Na zakończeniu pionu
    > kanalizacyjnego (rura 110 wyprowadzona na nieogrzewany stryszek) mam tylko
    > tzw. durgo czyli zawór jednostronny i nie mam żadnego przewitrzania ponad
    > dach. Rozumię że muszę wymienić jedną z dachówek bo będzie śmierdzieć, ale
    > którędy ? skoro wszystko zasyfonowane ???

    No to masz po pierwsze primo niebezpiecznie a po drugie primo niezgodnie z
    prawem. Polecam lekturę Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12
    kwietnia 2002 r. w sprawie
    warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie
    (Dz. U., nr 75, poz. 609)
    Swoją drogą nie wiem w jaki sposób PINB dopuszcza budynki do eksploatacji bo
    tak być nie powinno.
    --
    Jackare