    From: "uzytkownik" <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak sciagnac ruszt?
    Date: Fri, 12 Apr 2013 18:00:11 +0200

    news:kk76c5$sle$1@node2.news.atman.pl...

    > Technicznie w niczym, ale wolałem zapytać bo w sumie to nie wiem, czy
    > taki grzybek jak go później wyprostować to się "odegnie" w tym samym
    > miejscu a nie zrobi zygzaka i nie będzie przez to np. o milimetr
    > krótszy. Wolałem zapytać by uniknąć kłopotów. Bo jeszcze nigdy nie
    > ściągałem rusztu a jedynie zakładałem.

    Jakie znaczenie ma 1mm czy nawet 2-3mm?

    > Chodziło mi raczej o nieinwazyjne metody :-) Jakbym chciał się "bawić"
    > to bym z jednego końca odkręcił profil przyścienny UD to by chyba
    > zajęło mniej czasu niż cięcie i powtórne łączenie.

    Wobec tego po co pytasz?
    Myślisz, że ktoś Ci podpowie "magiczne zaklęcie", pstrykniesz paluszkami
    i profile się same zdejmą? :)

    > A wyrzynarka z odpowiednim brzeszczotem nie da rady? Z ciekawości ktoś
    > próbował?

    Po co Ci to wiedzieć, skoro nie chce Ci się tak "bawić"? :)

    > To wiem, ale jeszcze nigdy nie usłyszałem przekonującego wytłumaczenia
    > dlaczego. Moje wątpliwości są następujące:
    > 1. Pomijając ten przypadek to cięte końce profili CD chowają się w UD
    > więc nie mają bezpośredniego kontaktu z płytą KG.

    Przecież nie mówimy o końcach, lecz cięciu w połowie profila.

    > 2. Ocynk na całości elementu w przeciwieństwie do farby chroni stal
    > przed korozją także tam gdzie jego warstwa jest miejscowo uszkodzona

    Ciekawa teoria. Możesz coś więcej na ten temat?
    Skoro jest tak jak twierdzisz to ocynkowane samochody nigdy nie powinny
    rdzewieć, a jednak rdzewieją tam, gdzie warstwa ocynku ulegnie
    uszkodzeniu. :)