    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak sciagnac ruszt?
    Date: Tue, 16 Apr 2013 09:38:35 +0200

    dyskusyjnych:01f554bf-5941-4004-95c0-ba236043cf91@go
    oglegroups.com...

    > Czytam juz ten watek ktorys raz i Ergie nie obraz sie bo zwykle piszesz z
    > sensem i wierze, ze kumaty z Ciebie gosc ale chyba wychodzi teraz, ze
    > chyba tylko w teorii, bo w
    > praktyce to ja bym ten ruszt zdemontowal szybciej niz Tobie zajelo
    > napisanie tego posta na grupe :)

    Widocznie Tobie szybciej idzie ściąganie rusztu a mnie pisanie :-)

    W praktyce jeśli chodzi o ruszt to mam małe doświadczenie - tylko jedno
    poddasze (moje własne) i nie musiałem nic ściągać gdy już były przykręcone
    UD, a wcześniej to nie problem. Za to mam spore doświadczenie w gładziach i
    wiem ile zajmuje zaszpachlowanie fali Dunaju na suficie, więc wolałem
    zapytać bo czasem są jakieś "sztuczki" których ja mogę nie znać.

    Ja np. dla odmiany potrafię jednoosobowo przykręcać płyty do skosów
    poddasza, co jak widzę jest wiedzą tajemną dla większości ekip, a sztuczkę
    tę ktoś tu opisał wiele lat temu. Gdybym jej wtedy nie poznał to gdy robiłem
    swoje poddasze pewnie płytowanie zajęłoby mi znacznie więcej czasu i było
    mniej dokładne.

    Pozdrawiam
    Ergie