  • Data: 2010-02-22 15:34:57
    Temat: Re: Jak tam Wasze fucktury za dwa cieplutkie miesiace?
    Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

    Jak już nauczyłem się palić, a nauczyłem się w okolicach końca listopada, to
    wyszło mi ok. 20-25 kg ekogroszku na dobę. Oczywiście przy dużych mrozach,
    bo takie były w grudniu i styczniu. Daje to jakieś 500-600 zł / miesiąc.

    Przy obecnych temperaturach schodzi mi ok. 100 kg tygodniowo, czyli jakieś
    320-350 zł / miesiąc.

    W tym, oczywiście, CWU.

    Ogólnie na sezon grzewczy liczę nie więcej jak 3 tony węgla. Może wystarczy
    nawet na grzanie wody na resztę roku.

    W kominku prawie nie palę, bo mi się znudziło... :)

    Pzdry,
    /\/\\/\/