  • Data: 2023-12-11 19:07:17
    Temat: Re: Jak tam defrosty u Was?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.12.2023 09:36, Myjk wrote:
    > Wiadomo, początek na
    > grzałkach niestety będzie. Myślałem jeszcze czy nie kupić
    > zewnętrznej grzałki powiedzmy 3kW i nie wpiąc na powrocie
    > przed samą pompą, to by trochę jednak leciała na sprężarce
    > a najważniejsze że defrost byłby zabezpieczony.Tylko znowu,
    > taka zewnętrzna grzałka 600 zł.

    A na co Ci ta grzałka? Odłącz zasilanie na dom, zagrzej sam bufor do
    tych 20-kilku stopni, a potem odkręcaj po jednej pętli na najniższym biegu.

    PC będzie pracować w "normalnych" warunkach, jak przypilnujesz
    (napisałeś że masz czas) przez weekend, to rozkręci się tak że grzałki
    to już w te zimę nie załączy.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz