    Date: Sun, 12 Sep 2010 19:10:53 +0200
    From: Osadnik <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak tam, palicie juz?

    W dniu 2010-09-06 22:36, Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "Osadnik"<o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ty sobie tlumacz to na swoje tysiace sposobow. Ja napisalem Ci jak jest i
    > nie oczekuje, ze sie ze mna zgodzisz. Nastepnym razem jak sie zdazy to u
    > mnie na osiedlu zadzwonie po straz miejska bo nie pasuje mi rola osiedlowego
    ^^^^^^^

    Nie mieszkam na osiedlu, mogę sobie pozwolić, w sytuacji kiedy mieszkał
    bym na osiedlu tak samo bym oczekiwał od idioty to dzień w dzień kopci
    węglem 7m od okna - nie ważne czy to -10*C zima czy +30latem.

    Sam jestem za likwidacją opalania węglem i odpadami, ogrzewam domyślnie
    gazem a w okresie wiosenno/jesiennym drewnem i jeden kubełek obierek o
    północy nie robi na nikim wrażenia a w wietrzna noc. Wiem jak to jest
    uciążliwe i staram się nie być uciążliwym dla innych ale nie chciało mi
    się isc z obierkami do kompostownika.
    Czy jak w bloku chcesz zrobic impreze to choć jest to społecznie nie
    akcpetowalne to jeśli imprezę zrobić w normalnych godzinach, a goście
    nie będą specjalnie hałasować ani zataczać sie po klatce to czy nadal
    zrobiłeś coś złego? Ja rozumie ze sa różne upierdliwe dziadki którym
    przeszkadza chodzenie piętro wyżej ale bez przesady, wszystko ma jakieś
    granice oddziaływania. No, trzeba tez mieć dosc wysoki komin anie
    parterowy domek.

    > idioty w mniemaniu dwoch oswieconych wiedzacych lepiej co mi powinno albo
    > nie powinno przeszkadzac i to przy zamknietych z tego powodu oknach i
    > drzwiach. Skoro to takie fajne to komin wprowadz sobie przez okno do domu,
    > od zapachu pieczonego zgnilego miesa jeszcze nikt nie umarl.

    Cały rok w moje okno dmucha dym z węgla, i szczerze wola bym to mięso
    niż węgla (zapewne z domieszka plastiku i podobnych).

    Ale tak to jest, jedne spali przez cały rok wszystkie swoje odpady z
    plastikiem włącznie a drugi wrzuci obierki i ten co wrzuci obierki jest
    zły, niedobry i zatruwa życie innym.