    Date: Wed, 15 Sep 2010 00:07:29 +0200
    From: Osadnik <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak tam, palicie juz?

    W dniu 2010-09-14 23:48, Maniek4 pisze:
    > Użytkownik "Osadnik"<o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Nie co tydzien. :-) Napisalem raz na jakis czas. :-))

    A nuż trafisz na imprezowicza dla którego każda sobota = impreza.

    > No ale gdy zmrok zapada to robi sie ciszej. :-))

    I komary. Ja uciekam do miasta ze wsi o naprawdę brzęczenie słychać
    nawet przy zamkniętych oknach. Tak całe lato od końca maja do początku
    września. Normalnie dzień świra... jesienią łupią drewno, zima jest
    cisza ale względna, bo śnieg dobrze tłumi jazdy rodzinne. Na wiosnę znów
    hałasy z ogródków, dzieciaków drących mordę (niewychowane bachory), i
    tak w kółko. Czasami jakimś zbiegiem okoliczności jest nadzwyczaj cicho
    ale to się zdarza raz dorobku, bo święto wypadło w sobotę, bona ślub
    pojechali, bo żałoba w czyjejś rodzinie. Ni jestem wrażliwy na hałas
    miejski ale na wiejski - tak i to bardzo. mógłbym mieszkać nawet przy
    uczęszczanej drodze czy torowisku bo to hałas powtarzający sie,
    monotonny, codzienny.

    > I trudno na to cos poradzic. Przeciez moze palic weglem.

    Ale po co pali? bo mu CWU potrzebne... rozaiwałem, przekonywałem grochem
    o sciane ze CWU może robić prądem, gazem z butli, przepływowo, w nocy
    zbierać do zbiornika - nic nie dociera, godzina 14, chmura dym bo
    sąsiadka chce pozmywać naczynia...

    > Dwa lata temu moj sasiad zakupil na probe mialu, po ktoryms odpaleniu
    > siedzac wtedy jeszcze na budowie bez szczegolnego uszczelnienia dachu itp.
    > myslalem, ze sie udusze. Na szczescie mial sie nie udal bo polowa w komin
    > polowa do domu i pomysl umarl smiercia naturalna. Teraz pali drzewem i to mi
    > w ogole nie przeszkadza.

    Dobrze ze niektórzy idą po rozum do głowy jeśli go stracą...

    > Ludzie i parapety... Na takie argumenty po prostu mowe odbiera.

    Więc nie dziw sie ze powoli mam ich w poważaniu bo choć wygląda to na
    zasadzie dyskusji z debilami że najpierw sprowadzą cie do swojego
    poziomu a potem przebija doświadczaniem to skoro inni mogą o ja też
    mogę, dlatego nie zal mi moich sasiadów jeśli wrzuce obierki do pieca -
    karalne to nie jest, a że komuś śmierdzi? mi śmierdzi czarne gówno z
    ziemi,i jakby się przyczepić - to jest karane w pewien sposób udowodnij
    że nie palisz tworzyw sztucznych.