    From: "Kris" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak tam, palicie juz?
    Date: Wed, 15 Sep 2010 08:53:23 +0200

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:4c8ff215$0$27041$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > Normalnie dzień świra... jesienią łupią drewno, zima jest cisza ale
    > względna, bo śnieg dobrze tłumi jazdy rodzinne. Na wiosnę znów hałasy z
    > ogródków, dzieciaków drących mordę (niewychowane bachory), i tak w kółko.
    > Czasami jakimś zbiegiem okoliczności jest nadzwyczaj cicho ale to się
    > zdarza raz dorobku, bo święto wypadło w sobotę, bona ślub pojechali, bo
    > żałoba w czyjejś rodzinie. Ni jestem wrażliwy na hałas miejski ale na
    > wiejski - tak i to bardzo. mógłbym mieszkać nawet przy uczęszczanej drodze
    > czy torowisku bo to hałas powtarzający sie, monotonny, codzienny.

    Jak czytam Twoje posty to sie zastanawiam kto i czym Ciebie przymusił do
    budowy domu w takiej okolicy. Trzeba było wybrać działke taką zebys do
    najblizszeo sasiada miał 200metrów i po problemie. Nie miał byś problemów z
    dzwiękiem kosiarki, stukotem siekier i iprezkami u sasiada. Na komary tez
    bys cos zaradził(podobno went - mech daje rade;))

    > Więc nie dziw sie ze powoli mam ich w poważaniu bo choć wygląda to na
    > zasadzie dyskusji z debilami że najpierw sprowadzą cie do swojego poziomu
    > a potem przebija doświadczaniem to skoro inni mogą o ja też mogę, dlatego
    > nie zal mi moich sasiadów jeśli wrzuce obierki do pieca - karalne to nie
    > jest, a że komuś śmierdzi? mi śmierdzi czarne gówno z ziemi,i jakby się
    > przyczepić - to jest karane w pewien sposób udowodnij że nie palisz
    > tworzyw sztucznych.

    Wszyscy wg Ciewbie to debile. Ty masz jakies specjalne uprawnienia skoro
    Tobie wolno smrodzić.

    Krzysiek