  • Data: 2010-01-27 18:54:08
    Temat: Re: Jak tam solary?
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hjpvqb$uad$1@news.task.gda.pl...
    > Ostatnio zwracałem uwagę na panele solarne w okolicy i co widzę? 100%
    > zasypanych śniegiem.
    > Czyżby nie dawały rady w mróz mimo słonecznej pogody?

    Nie daja. Moj od kiedy spadl snieg stoi, mam prozniowe. Co ciekawe, plaskie
    te ktore maja sie same rozmrazac zasypane tak samo, nawet przy czesciowym
    nie zasypaniu. Chyba za duzy mroz na plaskiei za duzo sniegu na prozniowe.
    Nie mieszkam tam i dla tego nie odsniezalem solara, teraz widac, ze bedzie
    trzeba.

    Pozdro.. TK