  • Date: Sun, 22 Mar 2009 11:09:24 +0100
    From: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak to ocieplic

    > Słuchaj mnie jeszcze raz. Nawet jak będziesz zmuszony dopłacić za przeróbkę
    > więźby to ją wykonaj. Będziesz potrzebował belki dodatkowe ale nie masz
    > wyjścia. Ta ściana szczytowa odłamie ci się na 1-2 pustaku od podłogi
    > poddasza. Poleci ci pęknięcie od skosu do skosu i zacznie tamtedy wciskać
    > sie powietrze. Dopiero oszalejesz.

    Kiki.. mam do Ciebie prośbę nie staraj się tu na grupie robić za
    eksperta budowlanego bo nim NIE JESTEŚ. Również nie możesz wiedzie, że
    ściana szczytowa mu się odłamie na 2 pustaku.
    Słuchaj mnie jeszcze raz. To, że Twoja budowa jest spieprzona od A do Z
    to między innymi Twoja wina. To, że teraz masz świadomość jakie błędy
    popełniono przy Twojej chacie nie czyni z Ciebie eksperta.
    Zapewne jest dziedzina w której możesz uchodzić za specjalistę ale na
    pewno nie budowlanka.
    Wszyscy tu już wiedzą o Twoim spapranym ociepleniu, paragonach itd...
    Starczy!

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta