    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 6 Jun 2020 11:05:35 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Jak to ogarnąć?
    From: Kadar <o...@g...com>

    > Po polsku "Zakładki", po hiszpańsku "Marcadores". Odkąd istnieją na
    > świecie przeklądaki, istnieją bookmarki. I nazywają sie bookmarkami,
    > dopiero później to przetłumaczono. Się klika (lub klawisz wciska, na
    > przykład Ctr-D), się dodaje opis własny i komputer pamieta adres (URL).

    No widzisz, a ja nigdy tego nie robiłem. Głupi jestem to się uczę ale najpierw pytam.

    > Poradziłem czego nie robić. Chaosu. Bo to wraca i mści się okrutnie
    > na chaos czyniącym.

    Teoria jak najbardziej słuszna. Tylko moja praktyka poszła na wagary wtedy kiedy
    uczyli organizacji.

    > Ktoś zamieszcza ogłoszenie i nie podaje maila? Jakoś nie wierzę.
    > Jeśli kakiś portal dopuszcza taką sytuację, należy go omijać, bo
    > być może za chwilę wyjdą inne kwiatki. Dla własnej (przyszłej)
    > wygody należy korzystać z maila, a nie pchać się na siłę w
    > bezsensowne kanały komunikacji.

    Chcesz koniecznie,żeby to było tak po prostu. Są różne portale i różne strony. Na
    portalu jest przekierowanie do agencji (widoczne) ale też są prywatne osoby. Tacy np.
    piszą tylko telefon.
    Jest portal który niczego nihgdzie nie przekierowuje tylko po podaniu mojego telefonu
    przysyła mi sms żebym potwierdził, że to ja napisłam. Dopiero to do nich wraca i
    odzywa się agent, który pisze: jak jesteś zainteresowany to zadzwoń. Zorientowałem
    się, że tak robią dopiero po kilu razach.

    > Jest dziwna moda na robienie "formularzy kontaktowych" na stronach WWW.
    > To co się tam wklepie, i tak idzie mailem do właściciela strony. Tyle
    > że często w bardzo pokaszanionej formie (webmasterzy to flejtuchy).
    > Naprawdę nie ma obowiązku korzystania, lepiej odszukać adres i napisać
    > po ludzku.

    Nie da się. Od kilku dni koresponduję z właścicielką tylko przez portal. Ma mój
    telefon, mój mail, i co tam jeszcze by chciała. Nie, pisze tylko przez portal.
    Teoretycznie treść mogę skopiować ale to jest tak poszatkowane i taki tam bałagan, że

    > Ma prawo i z niego korzysta. Dostał kontakt z telefonu, w dodatku
    > lokalnego, hiszpańskiego, to się tego trzyma, bo tak mu wygodniej
    > (może mało piśmienny, to się zdarza). Trzeba samemu narzucać
    > standardy komunikacji.

    Narzuć! Miałeś kiedyś szkolenia z negocjacji. Jest coś takiego jak presja czasu.
    Wtedy to se można ....

    > Przeciąga się ikonki.
    To umiem.
    Dzięki ale co ja mam zrobić?
    Może już dokończę jak jest a jak zamknę sprawę domu wrócę do tego?
    K.