eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak to ogarnąć?Re: Jak to ogarnąć?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin2!goblin.stu.neva.r
    u!aioe.org!peer03.ams4!peer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!ne
    wsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl
    !news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Jak to ogarnąć?
    References: <b...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <20200606140429.3ebc53bc@mateusz>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <b...@g...com>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <0...@g...com>
    <2...@g...com>
    <rca5b2$jom$1@news.icm.edu.pl>
    <8...@g...com>
    <5eea520c$0$17348$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Thu, 18 Jun 2020 14:41:33 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Message-ID: <o...@l...harvard.local>
    User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
    Lines: 61
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.13.139
    X-Trace: 1592484102 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17357 83.6.13.139:11777
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3277
    X-Received-Body-CRC: 4192626055
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:564232
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu .06.2020 o 19:25 Uzytkownik <a...@s...pl> pisze:


    > Co Cię tak dziwi? Ja dla przykładu nigdy nie odpisywałem i nie odpisuję
    > na SMS-y. Na e-maile także rzadko, chyba, że się z kimś umówiłem
    > telefonicznie, że mi prześle jakieś dokumenty lub ja komuś mam wysłać.
    > Po prostu nie mam na to czasu i traktuję takie kontakty jako
    > nieprofesjonalne i niepoważne.

    Ostatnie dwa samochody z salonu kupiłem via maila. W KIA na połczyńskiej w
    Wawie też BYŁ taki pracownik, który miał podejście do mail jak Twoje. Nie
    pamiętam już kiedy ostatnio załatwiłem coś przez telefon. Nawet jak ktoś
    dzwoni i mi coś proponuje zmieniam kanał komunikacji na maila.
    Wszelkie zlecenia/podzlecenia na maila - przez telefon nawet nie zaczynam
    tematu. Wiele razy uratowało mi to przysłowiową dupę. Łatwiej udowodnić
    coś z wydrukowanym mailem niż na zasadzie "a mówił Pan..."
    Jak daję zapytanie o wycenę czegoś na maila i nie mam opowiedzi - skreślam
    podwykonawcę/sprzedawcę na wieki. Z doświadczenia wiem czego się po takim
    spodziewać ("Król na włościach", który ma w dupie klientów).
    Teraz, od paru miesięcy nawet nie spotykam się aby coś podpisać - profil
    zaufany i podpis elektroniczny daje radę :-) (ale jeszcze daleko aby to w
    PL trafiło "pod strzechy").
    Zazwyczaj nie mam czasu aby rozmawiać przez tel - maila napiszę i odpowiem
    kiedy mam czas. Są/były nawet w Wawie hurtownie w których nic się nie
    da/dało załatwić bez telefonu. Na szczęście coraz rzadziej takie spotykam.


    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1