eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieJak to ogarnąć?Re: Jak to ogarnąć?
  • Data: 2020-06-18 23:07:19
    Temat: Re: Jak to ogarnąć?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2020-06-18 o 14:19, Kris pisze:
    >> Po prostu nie mam na to czasu i traktuję takie kontakty jako
    >> nieprofesjonalne i niepoważne.
    > Ja zas na dzięń dobry skreślam tych co "nie odpisuje na meila"

    > Jak ktoś nie potrafi/ nie chce przedstawic oferty czy udzielic odpowiedzi via email
    to traktuje go jako mało profesjonalnego i unikam z takimi współpracy

    Gdzieś to wyczytał, że nie potrafię czy nie chcę przedstawić oferty na
    e-mail?

    Jak ktoś nie chce porozmawiać i spotkać się wcześniej, abym obejrzał
    zakres robót to oznacza, że nie jest to żaden klient tylko jest to
    zwykły pytacz, który boi się, że będzie później musiał dać konkretną
    odpowiedź - tak lub nie. Nigdy tacy pytacze nie byli moimi klientami, bo
    z reguły albo skąpili na fachowców i szukali metody "aby utrzeć dupę
    szkłem", albo byli to tylko i wyłącznie początkujący wykonawcy, którzy
    nie wiedzieli jak wycenić swoją robotę.

    Na moje usługi nie każdy zasługuje i już dawno przestałem płakać, że nie
    zdobyłem kolejnego pierdołę jako klienta. 100% moich klientów jest z
    polecenia. Klienci, którzy mogli sami zobaczyć i ocenić moją robotę.
    Jeżeli się ze mną kontaktują to dobrze wiedzą, że nie jestem najtańszy,
    ale po mnie już nikt nie będzie poprawiał i wiedzą, że jak ustalimy, że
    ma być tak czy tak to tak będzie. Wiedzą też, że wszystko będzie
    zrobione zgodne z przepisami i będzie funkcjonować jak w przysłowiowym
    "szwajcarskim zegarku". Są to klienci na 100% zdecydowani na moje
    usługi, którzy nie szukają tańszych "zamienników". Wiedzą też, że od
    strony technicznej wszystko będzie zrobione perfekcyjnie.

    Niestety tego typu usług nie da się ustalić e-mailowo czy SMS-ami.
    Dlatego klient, który chce ze mną ustalać szczegóły e-mailowo czy
    SMS-owo nie jest klientem, którego mogę traktować poważnie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1